Dažniausiai užduodami klausimai

  • 1.   Kur galiu kreiptis, jei kiltų neaiškumų?
    Jei Jums iškilo klausimų dėl konkrečios prekės, jos užsakymo, apmokėjimo arba norite sužinoti, kada užsakytos prekės bus pristatytos galite kreiptis telefonu
    +370 650 67955 arba elektroniniu paštu shop@nuklonas.lt

    2.   Ar galima įsigyti prekes neregistruotam pirkėjui?
    Taip galima.

    3.   Kokią naudą gauna registruoti pirkėjai?
    Galėsite valdyti savo kontaktinius duomenis, prekių pristatymo adresus, sekti užsakymus, užsisakyti ar atsisakyti naujienlaiškių, gauti pranešimus apie vykdomas akcijas, dalyvauti lojalumo programoje.

    4.   Ar prekių kainos el. parduotuvėje yra pateiktos su PVM?
    Taip, visos kainos yra pateiktos su PVM.

    5.   Ar galima grąžinti prekę jei ji neatitiko mano lūkesčių?
    Prekę galimą gražinti laikantis prekių grąžinimo taisyklių

    6.   Koks prekių garantinis laikotarpis?
    Kiekvienai prekei gamintojo numatytas garantinis laikotarpis yra skirtingas ir yra nurodytas prekės aprašyme. Išsamesnės informacijos teiraukitės elektroniniu paštu shop@nuklonas.lt 

    7.   Ar galima atšaukti užsakymą?
    Užsakymą galima atšaukti elektroniniu paštu shop@nuklonas.lt , kol nėra gautas patvirtinimas apie prekės išsiuntimą.

    8.   Kaip sumokėti už pirkinius?
    Atsiskaitymo būdai aprašyti elektroninės parduotuvės informacijos skiltyje.

    9.   Ar galima užsisakyti pageidaujamos konfiguracijos kompiuterį jei jo nėra parduotuvės kataloge?
    Jei nerandate Jums reikalingos prekės susisiekite su mumis telefonu +370 5 2507425 arba elektroniniu paštu info@nuklonas.lt .